کف آلود در ادرار چه نوع رژیم غذایی و آب باید کلیه بیمار بیماری را
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه نوع رژیم غذایی و آب باید بیمار بیماری کلیه را در زمانی که کف آلود در ادرار؟ همانطور که همه ما می دانیم، رژیم غذایی و آب از نزدیک با درمان بیماری های کلیوی مرتبط است. اگر شما می توانید آنها را به خوبی کنترل کنید، ممکن است پیش آگهی بهتر داشته باشد.

معمولا، کف آلود در ادرار به معنی نشت پروتئین است که اغلب در بیماری های کلیوی رخ داده است. در طول این مرحله، یک رژیم غذایی مناسب بسیار مهم برای کاهش مصرف پروتئین است، بنابراین مردم باید اجتناب را به غذاهای با پروتئین بالا. اما در همان، شما باید برخی از پروتئین به بدن ما عرضه، به دلیل، آن است که تغذیه لازم از بدن ما است. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیه، شما بهتر است برخی از غذاها با پروتئین بالا مانند ماهی، گوشت بدون چربی، شیر، تخم مرغ سفید و غیره را.

همانطور که برای آب، هیچ الزامات خاص وجود دارد، اما اگر آشکار وجود دارد تورم در شما پلک، پا، صورت و یا برخی که در آن، شما باید مصرف آب را کنترل کنید. برای افراد مختلف دارای شرایط مختلف، بنابراین شما بهتر است با دکتر خود یا دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، آنها را به شما ایده خوب به من بدهید.

نوع رژیم غذایی و آب شما را ممکن است پیش آگهی بیماری کلیوی تاثیر می گذارد، اما آنها می توانند از تمام نشانه های آن را نمی خلاص شدن از شر، نه به ذکر است درمان آن را از ریشه آن است. بنابراین اگر شما می خواهید برای مقابله با این بیماری و یا تاخیر در پیشرفت آن، شما مجبور به گرفتن درمان سیستمیک در زمان.

بالا هفت درمان از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری هستند درمان موثر در درمان بیماری های کلیوی، آنها می توانند تمام علائم با بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها ممکن است فرصت آن را معکوس با کمک این درمان داشته باشد.

در یک کلام، چه نوع رژیم غذایی و آب شما را ممکن است علائم بیماری کلیه از بین بردن، مثل کف آلود در ادرار. اما اگر شما می خواهید برای حل همه مشکل از ریشه آن، شما مجبور به گرفتن درمان مناسب.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1480.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، کف آلود در ادرار، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: